quinta-feira, 30 de janeiro de 2014

Bride & Groom made of E.V.A / Fofuchos Noivos em E.V.A

FOR SALE!

Bride & Groom Dolls made of E.V.A.

They can be used at a Wedding, as a Cake Top decoration or just as table decoration.

Once used it can then be exposed in a special place in your home, so that you remember your special day.

I accept personalized orders of various dolls or themes If you have any in mind, ask me if I can do it, because I like new challenges

Thank you

THIS IS NOT A TOY!!

Aprox. measurements / Medidas aprox. : (heig/alt) +/- 24,5 cm.

********
Fofuchos Noivos em E.V.A.

Podem ser usados em Casamentos como decoração de mesa ou topo de bolo.

Uma vez usados, podem depois ser expostos num lugar especial da sua casa, para que nunca se esqueça do seu dia especial.

Aceito encomendas personalizadas ao seu gosto e nos mais variados temas. Se têm um tema em mente, perguntem-me se consigo fazer, pois gosto de novos desafios

Obrigada



 


 







Example of how these Dolls can be used as a Cake Top, for that special occasion.

If you would like to buy this Couple of Bride & Groom, please don't hesitate to contact me

Note: This image has been edited. I did not make the cake! It was picked randomly from google images just to serve as an example.

********

Exemplo de como este Casal de Noivos pode ser usado como Topo de bolo, numa ocasião especial.

Caso queira comprar este Casal de Noivos, por favor não hesite em contactar-me

Nota: Esta imagem foi editada. Eu não fiz o bolo! Este foi escolhido aleatoriamente a partir das imagens do google, apenas para servir de exemplo.




1 comentário: